Apo Kono Eh Jang.!!

Thursday, January 14, 2010

Sesi Teka-Teki Lagi...

Sesi perah otak kembali lagi..... kali ni bunyi nye macam ni...

1. Banyak-banyak ikan... ikan apa yg ada bulu ketiaak....?

2. Banyak-banyak haiwan... haiwan apa yg xde kaki......??

3. Banyak-banyak binatang... siapa yg paling seksi sekali....?????

ahak.. ahak.. ahak.. pikir2 kan lah

11 comments:

NiNa' said...

1) sejenis kuih ikan
2) ikan,cacing,ular
3) ikan duyung

ASaDa RyutaRo said...

1."anak ikan" yang selalu berkepit ngn mak datin..

2.ikan.. dia xde kaki..

3.yang ke tiga ni x tau.. hehe

zaradgreat said...

1: aku tatau. hehehehe
2: tokei ikan! hahahahahaha
3: zebra!!!

zaradgreat said...

eh
silap2

no 1: tokei ikan!
no 2: tak tau ler pulak. hehehe
no 3: zebra! hahahahahaha

Black: said...

nina~ nengok dr jawapan ko.. ko mempunyai sifat2 wanita feminin..

asada~ ko ni main tikam je ni.. coba lg... dan.

zaradgreat~ peh!! kpala otak kite.. akan2 serupa cume kureng skit je... yg no. 2 tu..

AHAK... AHAK... AHAK!!!

zaradgreat said...

ape jawapan no 2 weiiiii!
hahahahahahahaa
tak sabo pulak...

Black: said...

jap.. jap lg bila diorg dah boring mnjawab.. aku akan bg tau..

Solehah said...

1)ikan..hmm..btl la kot anak ikan..ikan gak tu..

2)banyak haiwan x da kaki..cacing..ular..ikan di lautan..bnyk lg la..

3)kambing.sbb ada org pernah teka soalan ni kat aku then dia ckp jwnnya kambing.

Black: said...

soalan no. 1 dan 3 tu zaradgreat dah jawab betul le solehah... tinggal no. 2 je... tapi jawapan ko kurennggg..

Black: said...

ok ini jawapannye...
1. Tokeh ikan~sebab ari tu aku nampak ketiak tokeh ikan masa dia angkat bakul ikan dia...ceh!!

2. haiwan kudung le.. kaki dia dah xde.. ikan, cacing, ular tu sbb dari azali lagi xde kaki.. xpasal punye.. keh keh keh.

3. ZIBRA~ sbb dia cuma pakai zip ngan bra je... seksi woooo

zaradgreat said...

sengal punya jawapan no 2.
hahahah

Sudoku