Apo Kono Eh Jang.!!

Monday, January 18, 2010


Aku dah xleh tahan.. tgn aku dah mengigil ni.... mcm mamat gian dah ni... bila tengok benda tu je degupan jantung ku semakin berlari.. duk dak duk dak... kali terakhir aku pekena sebulan sebelum puasa tahun lepas... pas tu sampai skarang x kena2 lg... issh!! kalau dah gian mcm ni le.. pusing kanan, pusing kiri.. duduk, baring sume serba x kena...


Masih terbayang-bayang lg sentapan nikmat yg buat seluruh anggota badan ku bergoncang... layanan mu membuat aku menjadi rakus namun aku tetap membalas dgn lembut... sedikit-sedikit kau ku tarik hampir kpd ku... aduhh! satu kepuasan yg x ada harga nye.. hanya itu yg mampu aku ungkapkan utk layanan mu itu....

Oii.. jgn ingat lain haa... aku cite psal pancing lee.. dah lama x gi ngail ni... ikan kat laut tu dah memanggil-manggil.. ishh keje banyak plak... !! xpe stat bulan 4 nanti explorasi geng aku bermula lg utk tahun ni.... yeah!! pada blogger2 kaki pancing.. jom mau join !!
wachaa!!!

13 comments:

Cik Biol said...

nak joinnnn

Black: said...

ko mabuk laut tak..?

Cik Biol said...

tak..aku cintakan laut ekeke

Black: said...

aku cintakan ikan yg kat laut tu... ok! ko lulus.. siapkan senjata perang ko dulu.. kite pegi berburu... ahak3x

wawa said...

aku nak ikut leh x....tp nk jd camerawoman je la....leh tak en. black

Black: said...

bole3x... ko leh amik gambar aku masa beraksi ngan ikan nanti... keh3x

wawa said...

xmo amik gambar ko....nk amik gmbr ikan larrrrr

Black: said...

kureng asam ko wawa... ko ingat muka ikan lg hensem dari muka aku ke... aku pakai bedak banyak2.. baru ko tau..

Aie Seifer said...

sotong wooo..sedapnye fresh sotong..

Black: said...

cara menariknye ke permukaan air lg sedap dan berkrim... ish3x

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

wah.. kaki pancing ke??? nice!

miSs Farhana said...

saya pun suke ngail..tapi aways tader pluang..=(

miSs Q™ said...

woot!woot!
aku pon suka mancing..
tapi, kerna aku ni pompuan,
salu aje kena marah ngan abah,
sbb tanak kasi ikot..
mase kecik bole aje, dah besa tanak kasi pulak..huk! T__T

jeleshla same ko!

ps: pegilah sementara peluang masih ade..nanti buat la satu entri pasal mancing..gerenti aku suka..huhuk!!

Sudoku