Apo Kono Eh Jang.!!

Wednesday, January 20, 2010

Klik-Klik


aku guna hp sony aku je...



13 comments:

ape2 jer said...

cantik !!!
eh ni baru nk terbit ke dah nk terbenam??

Black: said...

dedua dah nak terbenam... sayu siot masa amik tu... Allah hu Akbar..!!

ape2 jer said...

ooo terbenam rupanya..ehe
masuk ko dah dah dua org kwn aku suka dgn matahari terbenam nih
tp dua2 dah tak de dgn aku walau secara jujurnya dorang ada lagi kt dunia ni ekeke

ape2 jer said...

silap bkn dua tp 3 kalau termasuk ko wakaka

CITY® said...

cantik, sony apa ya? berapa mp kamera n yg penting harga berapa?
hahahhah

Black: said...

cik biol~ aku lain beb.. sbb aku black.. ko x caye.. aku pun same...ahak3x

blueCITY~ 2mp je, sony s500i, murah beb.. beli pun 2nd hand.. ahak3x

Black: said...

julia d bubbles~ tengkiu3x...

Lavanya said...

ya its so nice natural... i like it very much.... thanks.......

Black: said...

Lavanya~ tengkiu3x domo arigato.. (kembang idung aku)

Solehah said...

cantik view ni..

Black: said...

biasa je cik soleha... x sengaja lalu

Mrs Nurul said...

ciptaan ilahi yang cantik

Black: said...

kamu adlah ciptaan Illahi yg paling cantik skali.. maka bersyukurlah.. riwayat al-black

Sudoku