Apo Kono Eh Jang.!!

Tuesday, January 12, 2010

MalaM tAdi aKu Off...

Aku cuma nak mintak sorry bebanyak kpd geng2 blogger yg dtg ke kedai kopi aku ni mlm tadi... sebab aku off line... bukan hape-hape... cuma mlm tadi ada urusan seri paduka baginda!.. Ye le, siang dah ke alam maya je... mlm kenalah kembali ke alam realiti.. ahak ahak ahak!

Tapi pd yg "singgah jap kt cni" atau "meninggalkan jejak" aku akan rayau balik... don't worry kay!... x cukup skali.. bekali2 aku dtg... (org dah salah kenalah mcm tu..yek!).

Kay abis bab tu, ni nak story skit pasal satu mamat ni... tengok berita mlm tadi, dia kena cekop ngan mato-mato pasal buat lawak maut.... korang pun dah tau kot... cite dia mcm ni. Mamat ni sudah mengaku dlm muka buku dia (facebook le).. yg dia ni salah sorang geng yg bakar gereja tu... walhal dia gempak je....pas tu polis sudah tau... kena cekop masuk balai le... ish ish ish..!!

Dia ingat nak joke2 je.. tapi lain lak jadi nye.... mula2 aku dengor tu aku cakap " apa le mamat ni, nak buat kelako maut konon... haa maut ko!!! dikerjakan". Pas tu cian lak aku... tu lah, lain kali berfikir sebelum bertindak beb... jgn main boo je.. klu dlm perang ni.. sah2 mati katak ni..

Jadi nye aku nak sampai kan messege kat geng2 blogger aku... korang jgn le jadi mcm mamat ni... klu nak tulis ayat2 power korang dlm blog ni... kena beringat-ingat... jgn sampai:

1. merbahayakan nyawa org lain, dan
2. merbahayakan nyawa ko sendiri.... ahak3x

Pada mamat ni... jgn plak kite kutuk dia... dia dah pun dpt pengajaran dari kesilapan yg dia buat... cuma kita doakan dia supaya lebih berhati-hati di masa akan dtg... dan cemerlang.....

Wachaaa!!!

4 comments:

Solehah said...

mmg lawak antarabangsa..apa la kan.kesian pun ada sebab dia x bersalah.

King Of Single said...

ohh yeke..xtaw lak aku huhu
ye r bsy je..xsmpat bace berita..
nway tanx la g taw ye haha


apepon..tljaak perahu leh diundur tlajak kata..ko naek r kete sorong undur balik..hahaha

Black: said...

roy... perahu mana ade gear reverse... main undur2.. keta ada le... ni mesti ko x penah naik perahu ni.. jom aku ajak ko g mancing nak..??

King Of Single said...

duhh gua lemah skit nk mancing
cz xsuke r cacing..
kalw ko ganti umpan mnde laen yg geli..ok kott..gua set je..haha

tringin gak nk try angkut naek ikan sekor ngn kudrat sndiri...slalu makan je reti ikan tu..

Sudoku