Apo Kono Eh Jang.!!

Saturday, January 23, 2010


Aku xde mood nak wat post ni... cuma nak cite pasal aku nengok adat istiadat pengkebumian sultan Johor.. sultan aku tu.. kat TV1. Pasal respek kat al-marhum baginda sultan... aku x berganjak seminit pun.. sampai abis. Dia dimakam kan di tanah perkuburan mahmudiah.. aku familiar sgt tempat tu.. tempat aku jogging time skolah dulu.. banyak kenangan aku kat sana termasuklah di kejar anjing masa tgh jogging.. hampeh!!

Kebetulan asrama sementara aku dulu terletak kat bangunan british lama dekat ngan tempat tu.. Jalan Petri.. sapa22 geng aku mesti ingat punye.. bila time ptg22 kala.. redup je tempat tu.. ngan pokok yg ala-ala cite seram.. mmg seram pun. Kadang22 tu adalah member aku yg cabut hostel mlm22 terjumpe pompuan jln kat situ.. naik bulu roma aku...

Apa-apa hal pun sume tu tinggal kenangan utk aku... nostalgia aku masa zaman hingusan.. awex pun x brapa nak pass.. klu ada yg berkenan pun syok sendiri je.. jgn kata nak tegur kata hai ke.. apa ke.. nak suit-suit pun aku suspen.. maklum le abg x brapa nak hensem dek.. gelappp je..!!

Itu je lah yg nak aku cite kan ni... zaman skolah dulu-dulu mmg banyak kenangan kan.. time22 sentimental ni.. mesti teringat smula.. hai!. klu lah dpt ku undur kan masa.. chewah..!!

chow chin chow !

7 comments:

ape2 jer said...

hehe oit skang dah dpt awek blom? ke dah ada bini? klu dua2 blom ko redah je..ko suka ko ngorat je mana tau dpt ekeke ;) chaiyok2 weh haha

p/s>> ko tuko lak lagu andai dpt ku undur masa axl's ekeke

Black: said...

skarang ni dah steady beb... 1 dah dpt.. tapi klu dpt extra.. dah kira bonus dah.. kuang3x

ape2 jer said...

caitttt dah ade yg steady sila la setia ekk ekeke :p

eLLa said...

lelaki..xcukup2..hehe

eLLa said...

jap2 ader pantun..pantun kot..hhihi
berkwan biar seribu..
bercinta biar 4..
setia pada yg 1..
yg laen wat spare-part..

Black: said...

ella~ setia yg 1 tu cuma pada yg Maha Pencipta.. yek!! selain nye hanya Dia yg menentukan.. (riwayat al-black). sakit dah baik lum ??

faizalfretless said...

perghhh...teringat zaman dulu2 la black...masa aku dok jhr dlu.

Sudoku