Apo Kono Eh Jang.!!

Sunday, January 3, 2010

Kotak pening....



Korang penah main benda-alah ni tak??? ahak ahak... peningggg, ini le kotak pening nama nya... makin ko pusing.. makin pening.. makin pusing makin pening.... pening pening... org yg wat kotak ni memang pening... sebab dia pening, abis satu dunia pening pikir.... apa le pekdah nye dia buat benda2 cam ni.... dah le masalah dunia pun buat kita pening... dia tambah lagi satu kotak ni.... otak aku pun dah tonggang tebalik dibuat nye...
Ada sapa2 yg terer main benda ni tak?..... klu ko terer ko le.. master of pening... ada orang cakap benda ni boleh aktif kan otak kanan le..otak kiri le... nak aktif mcm mana... dua-dua otak aku pun dah miung....pening,
Tapi aku tau mcm mana nak seatle benda ni... kita kan org m'sia... terkenal ngan operate mengoperate... jepun wat motor cup boleh lari 100km/j, org kita operate jadi 180km/j... ko nak tau mcm mana?.... senang je, aku bukak satu-satu pas tu susun semula.... ahak ahak ahak... !!!!
Janji objektif nye sampai... ye tak? slamat mencuba....

7 comments:

NiNa' said...

ohh senang je tu.. kacang je.. ( sndri pon x reti )..whuhaha

AmMil said...

tau pon... sekarang ni aku nengok bebudak skolah tgh hangat main benda ni... kat cni le...

NadyaCitraLestari said...

hahaha..sama macam adik bongsu saya..bila dia takleh wat,dia bukak semua pastu pasang balik satu²

Candy Dandy said...

ala aku da bole buat daaaa.
hahahaha bangga2,,
ceh *gelak besau..

Black: said...

nadya - kepala adik ko ngan kepala akau sama ngam...!! think outside the box... ahak ahak ahak!!!

Black: said...

Candy Dandy ~ terer le ko.. mana ko blajar ha.. siapa cikgu ko.. bior aku sekeh kpala dia.. kureng asam...

Billet-DOux said...

Ini kalo tau formula baru dpt wat.
Seminggu aku try bru dapat wat sendiri. 2 hari first tak dapat tido. Tapi takleh give up.. hehe

Sudoku