Apo Kono Eh Jang.!!

Friday, January 15, 2010

Berita Gempak...

Hoo ho ho... Ada berita...
Haa ha ha.. berita gempa...
(Ramli Sarip)

Hoi kengkawan.. ini ada berita tergempak ni.... aku baru je dpt dari negeri atas angin... menurut kajian dari jabatan eurology dan kaji cuaca... pada korang perokok-perokok tegar (keteghak kata org pantai timur... ye ke.. bantai jee...)
Sekira nya korang masih lagi mengamalkan tabiat merokok korang... lebih baik cepat2 stoppp.!!! lagi 2 tahun korang x stop.... nanti korang akan jadi macam mamat kat atas tu.... satu badan tumbuh bulu.... ahak ahak ahak!!!
AKU TIPUUUU!!!!

7 comments:

zainalalieff said...

Salam. Jemput datang ke blog aku yang tk seberapa. Tajuk dia Cerita Kita :)

NiNa' said...

hisap shisha je..wakaka~

laa_tahzan said...

keteghak org utara lah...heheheh

Cik Biol said...

susah ooo sehari x berasap mcm x lengkap idop hehe~bkn aku perokok2 la yg kata aku tolong sampaikn je~

etomyam said...

keh3..gambar tu coool...

Black: said...

jenal alip~ blog ko aku dah sampai... ngam gak!!

nina~ bukan hisap.. sedutt sisha.. ahak3x

laa_tahzan~tapi aku dengo org penang cakap mcm tu kat t'gganu dulu.. tu yg konfius tu... ahak3x

cik biol~ ko isap rokok yea... aku bilang abah ko.. siap le ko..!!

etomyam~gambar aku mmg cool.. kat mana ko nampak gambo aku ni..???

M[i]$Z[a]C[k] said...

hehee.. sebbek ade yg dah tlg bgtau ketegaq tuh dari utara... salam dr org utara ney =) jemput ke blog..

Sudoku