Apo Kono Eh Jang.!!

Saturday, February 20, 2010

Warkah utk dot. dot..dot...


Mencorak bintang menjadi keronsang ku x bermaya..
Kerna nyata.. ku x sehebat dia bermain kata..
Memintal buih menjadi hamparan ku x berdaya..
Kerna Aku.. tahu imaginasi ku ada batas nya..

Kekasih.. jgn pula engkau menolak warkah cinta ku yg x bermaya..
Kekasih.. harap kau terima bahasa ku yg biasa tiada berbunga..
Namun begitu izinkan aku menghibur jiwa mu..
Dengan kata-kata yg sederhana..

Aku bukan nya sasterawan negara..
Aku hanya manusia biasa..
Menulis sekadar utk meluah rasa jiwa..

Maaf cinta ku x sepandai dia..
Tak mampu mengayam awan dermawan..
Menjadikan nya selendang utk mu..
Oh!.. kekasih..

{tetiba plak ingat kat lagu ni.. post early in the morning..!!}

8 comments:

sayaBerd said...

jiwang jugak ko ni.

just call me uncle said...

hehe macam pernah uncle hafal lirik nih..terima aksih ekrana mengingatkan kembali lagu yg telah lama menjadi siulan uncle tak lama dahulu

Black: said...

berd~boleh tahan laa...

Black: said...

uncle~ntah le tetiba je lintas dlm kepala.. trus post!!

Cik Biol said...

Aku bukan nya sasterawan negara..
Aku hanya manusia biasa..
Menulis sekadar utk meluah rasa jiwa..


p/s>> aku suka part ni x tau la psl pe ;)

Black: said...

cikyol~aku pun sama... ahak3x

ini blog wirdah said...

nanti buatkan warkah ntk aku pulak yerp .
:D

Black: said...

wirdah~wookey !!.. dia pun nak jugak.. ish3x..

Sudoku