Apo Kono Eh Jang.!!

Friday, February 26, 2010

Aku dan sindrom kemalasan..


Hai.. aku dah terkena sindrom kemalasan.. mcm spesis down-sindrom agak nye.. punye le malas aku rasa ari ni.. dah mcm ular sawa kenyang.. asyik nak membongkang je.. ingat nak le create new post.. baru separuh jln.. jari-jmari ni dah x mo nak begerak.. otak dah xmo antau signal.. mata plak cam dah kureng oksigen.. makin lama, makin kelam je pandangan ni..

Ahh.. lelap le kejap.. nuff pun slalu gak lelap.. zzzzz.. tup22 dah ptg.. mak ooii x sedau diri aku tdo.. bak kata geng felda aku pun.. klu labuh ke laut pun x sedau punye.. makna nye tu tdo mati.. bila dah bangun tu perut plak kriak-kriuk.. cam ada live band tgh jamming lagu keroncong.. aduss bisa nye.. kes emergency ni.. klu di biar kan bleh putus tali perut aku ni..

Apa lagi skali aku lompat je trus sampai dapur.. "mana air panas.. haa ada air kt termus ni.." buat air kopi O' 1 mug.. sruupp!! ahh.. lega rasa nye.. aku toleh kiri, toleh kanan.. dgn menggunakan kehebatan ilmu bau.. aku berjaya menemukan biskut dlm balang.. yess!! cecah biskut ngan air kopi.. powerr!!!

Ergghh!! kenyang..

p/s: post paling sengal setakat ni...

14 comments:

sayaBerd said...

haah mmg sengal.
xde motif.

wakaka

Black: said...

hidup ko berd... janji update suda le ye...

NuRul said...

aku pun setuju nganko...mmg sengal gak ar

zaradgreat said...

hahaha
memang pun
pic tuh menggelikan je.
erghhhh

RaMa2UnGU said...

hahaha..tak bleh blah tol ko ni la..haiiishh..

Cik Biol said...

yih cuba la letak pic yg boleh cuci mata ckit ulo sawa gak ko pilih ekeke

aieOreo said...

oreo pun kemalasan..
macam kenal ulor sawe nih..
nih johnny nih name dia..kot..
hehe XD

PenuliS said...

cecah dgn biskut lemak!

Black: said...

nuwul~ko mmg suke klu aku sengal kan.. hampeh ko!!

Black: said...

zaradgreat~itu ula sarkis le.. jinak tu..

Black: said...

rama2ungu~ ahak3x...

Black: said...

cikyol~ko takut ular ye.. ahak3x

Black: said...

aieoreo~yup.. dia keje kt zoo kl..

Black: said...

penulis~ ala mcm x penah try kot.. masyuukk.. beb

Sudoku