Apo Kono Eh Jang.!!

Monday, February 22, 2010

Di tag lagi oleh Kupu-Kupu...

Tag kali ni dari cik rerama-ungu.. ntah cam mana dia bole ingat nama aku... mcm main kejar22 masa kecik22 dulu kan.. sapa kena cuit, dia jadi.. apa22 pun enjoy !!!

1. Adakah anda rasa HOT???
[sape makan cili.. dia le yg rasa HOT.]

2. Upload wallpaper pc/laptop yg anda guna sekarang..



3. Cerita pasal gambar..
[sbb pakai pc kt rumah.. jadi nye wallpaper aku mcm tu le.. sempoi je]

4. Bila kali terakhir anda makan pizza??
[bulan lepas kot.. ]

5. Lagu terakhir anda dengar??
[begini la nasib diri ku yg malang oo Tuhan... "cite Ali Baba Bujang Lapok kt TV2"]

6. Apa yg anda buat selain dari menyelesaikan tag ini??
[layan klik22 nuff kt blog ]

7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa??
[ black.. biasak le tu.. x tipu punye ]

8. Tag lg 8 org..
[ceh!! ni yg malas ni.. hentam je ye ]
- Aku
- pak dogol
- mario
- darkbatman
- wawa syaida
- wirdah
- cik hana
- cik aina
"aku mmg x yakin diorg ni akan buat..."

9. Siapakah org no. 1 kpd anda??
[ org baru ni.. ]

10. Katakan sesuatu kpd org no. 5..
[ ko dah sihat ke.. dah bole gaduh?? ]

11. No.3 ada hubungan dgn sape??
[ dia ni ada hubungan terus dgn Tuhan ]

12. Bagaimana pula dgn no.4 ??
[ sukar diramal.. ramai bebeno peminat dia ni ]

13. Pesanan kpd org no.6..
[ cepat22 kawen.. ergh!! ko dah kawen ke?? ]

14. Kata-kata cinta utk org no.2 ..
[ PAK DOGOL.. I LAP UUU ]

15. Adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan??
[ ada3x.. dua-dua masih cik lagi.. sapa cepat bole kebas ahak3x ]

16. Berikan 5 yg anda tahu tentang org yg mengtag anda..
[ pasal budak rerama ni.. uhh!! senang je ]
a. dia pompuan..
b. warna unggu..
c. perasan jadi kupu-kupu..
d. belum ada pakwe..
e. geng aku.. ahak3x

17. Persamaan antara kambing dan lembu..
[dua-dua x pakai baju.. malu nyeee.. ]

18. Perasaan anda wat tag ni??
[ x perasan pun.. tau-tau dah siap je.. ahak3x ]

19. Adakah anda tau si razman tu sengal??
[dulu dia senget sekarang dah sengal plak.. mcm22 ko ni razman]

20. Gay or Less??
[GAYLESS.. x gay le tu nama nye]

Siap assignment aku ni.. makin lama.. aku rasa makin terer plak aku menjawab tag-tag korang ni.. sambil klik22 nuff je aku wat benda ni.. bangga giler aku..

wacha !!!

10 comments:

Cik Biol said...

ok la gak ko punya wallpaper tu mcm2 kaler kekeke aku punya hehe hitam je wakaka

YuSeNzE - KniGhT said...

perkh!! desktop ko ilek je yek... wakaka~~~

sayaBerd said...

mario hubung terus ngn tuhan?
bgos2.

ko lg bgos.
gayless.

wakaka

Black: said...

cikyol~hitam itu aku... ahak3x

Black: said...

yusenze~malas nak operate.. bior je cam tu..

Black: said...

berd~masa sembayang je kot..

maisyara Pot! Pot! said...

nk jawab? leh? lalala~~

*smbil wt muke tk malu nk jwb tag ni.. xD

RaMa2UnGU said...

hahaha...
caya la lu bro...

tenkiu neway...

Black: said...

maisyara~kecik tapak tgn.. stadium bkt jalil abg tadah kan.. chewah.. buat jgn x buat taw..

Black: said...

reramaunggu~markah.. mana markah aku...

Sudoku