Apo Kono Eh Jang.!!

Friday, March 26, 2010

AWARD LAGI....

Lum abis 1 kategori.. dpt lg award lain plak.. kali ni lg gempak !!! anugerah terhormat.. cam x caye plak aku wey.. klu cam anugerah Berita Harian tu mesti dpt $$$.. ahak3x.. apa22 pun tengkiu je le
~ Thank n link the person that gave you the award :
Utk anugerah terhormat ni.. aku nak ucap tengkiu beribu22 lemon pada pengundi22 aku.. iaitu;
pada mereka ini aku doa kan murah rezeki dan kesihatan yg baik.. jasmani dan rohani..

~ Pass this award onto 12 bloggers you've recently discovered n think are fantastic :
Aku pass kt 5 blog je le ye... sbb bila aku singgah sana cni.. ramai yg dah dpt award ni.. tapi pada ko berlima ni klu ko dah dpt.. aku mmg nak bagi gak.. sbb aku rasa mmg blog ko de-boom..
~ cik biol ~
~ nurul ladyana ~
~ uncle ~
~ cik hana @ yopie ~
~ bo ~

~ Contact said blog n let them know they've won the award :
Ooo.. tu dah tentu le.. tapi klu korang ada lalu-lalang kt depan rumah aku ni dan klu korang perasan award ni... x yah laa nak bagi tau lg ye..

Ok laa aku ingat nak gi gantung award ni kt dinding rumah aku dulu.. bukan senang nak dpt ni beb.. MJ dulu pun lum tentu bole dpt menatang ni ko tau... ahak3x

wachaa.. !!!!

5 comments:

Miss ... said...

hikss thanks nanti aku amek arr..
tahniah weh keke

Black: said...

miss~hentam je labu..

Anak Jambi said...

nice info ......

Black: said...

anak jambi~ thankz bro..

NuRul said...

aku amik tempek dekat blog tau....ahaks

Sudoku