Apo Kono Eh Jang.!!

Friday, March 5, 2010

kena wat tag.. ntah kali ke brapa dah...

Nyesal aku cakap aku dah terer wat tag.. tup tup kena lagi.. apa cite mcm ni plak mario.. mcm ala ala jiwenngg je.. warming-up jap.. fuh fuh.. ok dah panas... dan terima lah...:

In this tag you have to talk everything about anyone that you like, which is:
>> I try to dedicate this tag to someone.... that's only came in my dream.. hopefully she will be real.. chewah !!!

{sekadar hiasan je..}

1. apakah hubungan anda dengan dia?
>> hubungan sulit...

2. 5 impression terhadap dia?
>> cantek
>> tetarik
>> menarik
>> ko mmg
>> de boomm

3. perkara yang paling memorable dia lakukan kepada awak?
>> kena tendang kt perut pasal lupa amik dia... janji nak gi makan.. patut le aku rasa mcm ada yg kureng je masa makan tu.. ingatkan mamak tu lupa bubuh garam.. rupe22 nye.. adehh!!

4. perkara yang paling memorable dia katakan pada awak?
>> masa dia ckp ngan aku... dia nak kawen ngan org lain.. peh!! klu x memorable lg x tau le...

5. kalau dia kekasih awak?
>> indah nye dunia ini...

6. kalau dia jadi musuh awak?
>> lagi indah dunia ni..

7. kalau dia kekasih awak, awak akan??
>> jadi kekasih dia balik le.. itu pun ko x tau ke.. nenet aku pun tau jawab la..

8. kalau dia jadi musuh awak mungkin kerana
>> korang dengki ngan aku sbb awex aku cun melecun... korang pakat22 bomoh kan dia kan kan kan.. pastu korang bole kebas dia... hampeh ko..

9. overall impression tentang dia?
>> dia ni seorang.. pompuan aku rasa.. sbb tu aku nengok dia semacam je..

10. the most desirable thing to do to her/him
>> wanna hold her hand.. together we fly like superman & wonder-woman

11. apakah awak rasa pandangan orang terhadap awak?
>> diorang ni pandang ngan mata diorang kot..

12.apakah sebenarnya perangai anda?
>> suke merapu.. x suke serious sgt.. tapi baik beb..

13. perangai anda yang anda benci?
>> aku benci beno ngan perangai yg aku benci.. apa yg aku benci haa.. benci tol aku..

14. orang yang anda ingin bersama
>> yg masih bernyawa.. hidup.. org mati dah kena tanam daa....

15. katakan sesuatu untuk orang-orang yang suka anda
>> pacak tiang dulu... nuff lelap.. ahak3x.. ayat biasa pegi blog org..

16. tag 5 orang
>> fadzihani
>> wachak
>> -ice-
>> nurul @ ladyana
>> panadol

17. no 2 ada hubungan dengan siapa?
>> dia ni ada berhubung ngan ramai blogger ni.. pakar wat banner..

18. no 3 lelaki atau perempuan?dan ada hubungan dgn sape?
>> erk.. pompun dia ni.. amoi ke nyonya ke x kompom.. dia ni ada hubungan ngan sape ntah..

19. no 1 single kah?
>> klu ko nak lebam bijik mata ko.. try le..

20. no 4 belajar apa?
>> dia ni tgh belajar wat tag.. ahak3x.. ooi nurul aku tag ko lagi... ahak3x

21. no 5 buat ape...
>> buat ubat pening.. klu rasa kepala tu berat je.. ko mintak je panadol kt dia... ahak3x

aik! dah siap ke.. lg senang tag ni... lum abis belasah maggie dah siap... ape kelasss.. mcm ni kena tag tiap22 ari pun xpe ni..

kpd yg aku tag tu... pandai22 le ko wat ye.. klu ko wat tanda nye ko hensem.. tapi klu x wat.. nnt ko senget sebelah.. ahak3x.. tu ayat paksa kata cikgu aku dulu..

Bravo!!!

17 comments:

p[A]n[A]d[0]L© said...

adeiii,
pa pny tag la ko bg aku nie
hhahahah

Miss ... said...

sape perempuan ni mcm nk jeles je ekeke

Black: said...

panadol~buat ye.. upah seposen..

Black: said...

miss~tu le makcik kantin yg aku cite kt ko ari tu.. ahak3x

sayaBerd said...

gile kesian ko dia nk kawen laen.
haha
cri yg laen doe.
ekeke

NuRul said...

masa first time aku baca entry ko ni aku gelakkan ko..aku ckp muke ko mmg muka tag...tetiba..hati aku tak sdp lak aku turun bwh...cehh!!!...rupenyer tekena lagi aku

RaMa2UnGU said...

hahahaha...tag sengal namanya ni...

pa pun bro, caya la ...rockkkk yeeaahh

Black: said...

berd~bunga bukan sekuntum.. yeah!!!

Black: said...

nurul~buat dgn penuh semangat kejiranan tau.. aku tunggu..

Black: said...

rama2ungu~rock 4 semban citizen.. yeah

YuSeNzE - KniGhT said...

wakaka~~~ bagos222... akhirnya kita2 berjaya menguasai ilmu menjawab tag dengan sengalnya...

NuRul said...

hahahaha aku dah ciap

mimi said...

bila nak tag saya pulak..eheks..

Black: said...

nurul~aku dah baca pun.. orait!!

Black: said...

mimi~tungguuu...!!!

Black: said...

yusenze~tu baru skit je tu..

wanshah said...

waa.. peminat sofea jean rupenye tuan blog ni ye. cayalah.. saya pun minat gak. tapi minat gitu² jer la kot. :-P

p/s: jom melawat, follow dan share link di TKSB.
http://wanshah87.blogspot.com

Sudoku