Apo Kono Eh Jang.!!

Wednesday, March 24, 2010

Chantek ke aku..????


Chantek ke rumah aku ni..
nampak cam biasa22 je ..
ye le kita mana bole perasan diri sendiri cantek ye tak..??
klu tak org lain cakap kita ni cantik.. kita pun tak tau..
apa22 pun tengkiu le pada tukang obat [panadol]..
yg tlah meniktiraf dan audit rumah aku ni..
{tu ko lum nengok tuan rumah ni lagi.. ahak3x}

Tapi apsal lak kena jawab soklan22 ni.. cam tag je
ko ni ikhlas ke tak ni bagi benda ni... 
ye le.. aku jawab le soklan audit ko tu..

Thank & link the person that give you the award:
Tengkiu pada supplier obat aku [panadol] di atas pemberian mu ini..
aku anggap ini sebagai 1 bonus dan rangsangan utk aku berblogging..

Pass this award onto 9 bloggers you've recently discovered and think are fantastic:
Mmg ada beberapa blog yg aku minat dan kagum dgn kreativiti diorg ni..
secara ikhlasnya mereka22 ini ialah;
[bo]

Contact said blogs & let them know they've won the award:
  Nnt slow22 aku contact le.. 

State 7 things about yourself:
Aku seorang lelaki..
Suka mencuba dan mencuba..
Teruja pada kecantikan dan keindahan..
Lembut hatiku pada keikhlasan..
Niat ku suci dan tujuan ku murni...
Mencari rakan yg ingin berkongsi..
Ilmu dan pengalaman.. itulah yg ku cari.....

{ wasalam }

8 comments:

Miss ... said...

tahniah weh haha

wanshah said...

wahh.. betul la tu blog ni memang cantik. :-) cayalah feldaboy. :-)

http://wanshah87.blogspot.com

Black: said...

miss~perli nampak..???

Black: said...

wanshah~aamiiin..

NuRul said...

wehuuuu~ko bg award dkt aku otromen?kehkehkeh suka i(tgh sengih)
congrats kat ko

Black: said...

nurul~klu aku otromen.. ko mesti le raksaksa.. apalagi.. FIGHT !!!! ahak3x

NiNa' said...

mekcihh black.. x sangka ko kagum dgn blog ak yg x seberape tu.. hehe~

Black: said...

nina~blog femes le kata kan..

Sudoku