Apo Kono Eh Jang.!!

Wednesday, May 19, 2010


Award ni kawe dapat dari org yg bernama hawa.. pompuan le tu.. baru je kenal, org Bukit Katil, Melaka... tapi sayang dah ada tuan tanah... xde chan daa.. apa-apa hal pun kawe nak ucapkan timo kasim le pada dak hawa ni.. tanpa ko sape le award ni.. ahak3x.. cam biasa le der.. kena jawab soklan sengal plak.. jom layan !!

1. apa buat bila tau ada org tikam dari blakang? klu sempat x mati lg repot polis le.. kasi tangkap si samdol tu


2. 6org di hati? sofia jane, maria farida, angelina jolie, jesica alba, mariah carey, mak enon


3. Anda rasa anda comel? yup! mmg comel beb... sume org kt KL cakap aku comel


4. Single or taken? dulu having here.. skarang dah take away je


5. Blog yg anda suke? ada 2 je... blogspot ngan dot com


6. Adakah bilik anda kemas setiap ari? ada gak aaa... sampai tempat aku bekubang pun ko tanye ke?


7. Lagu terakhir yg anda dengar? lagu awex jepun.. judul x ingat..


8. Last text messege? jom minum ptg.. kt shoutmix sape ntah tadi..


9. Last phone call? menteri hal ehwal rumah tangga aku.... ahak3x


10. Hari terakhir anda nangis? sori beb.. gua rock haa.. bab22 nangis ni x masuk hukum


11. 5 faveret kaler? hitam, putih, biru, hijau, merah


12. Org terakhir YM? aku xde YM laaa.... 


13. Game paling suke? takraw, bola, badminton, mengintai, mengendap...


14. Apa perasaan menjawab tag ni? biasa je.. dah slalu kena benda22 cam ni.. dah lali pun


15. Anda rasa tag ni best? x brapa laa... tapi kira ok gak.. cuma soklan2 nya cam dh biasa jawab


16. Tag 10? aku tag 5 je....
      - matdin
      - arieza
      - ultraman_88
      - tubelawak
      - nurul ladyana

Abissssssss........ !!!

8 comments:

Unknown said...

rajennyeee dye wat tag~~~

Mario said...

bukan smlm ko nangis ke weh...cisss...tak ngaku...haha

YuSeNzE - KniGhT said...

bukan smlm ko nangis ke weh...cisss...tak ngaku...haha

ape2 jer said...

nangis psl pe black??? kekeke

Black: said...

gadis kaca~ siap ko lepas ni.. aku tag ko plak

Black: said...

mario ngan yus~ wah wah wah... ko pakat ye.. ko bedua ni kembar siam ni.. ayat sama je

Black: said...

miss~ ko dengo le ckp budak22 belum khatan tu... ahak3x

ape2 jer said...

update la blackkkkk oitttt

Sudoku