Apo Kono Eh Jang.!!

Wednesday, December 30, 2009

Post Update..BeB,


Haa... aku tgh update post aku... puas rayau cari template yg ngam... rasa2nye yg ni aku berkenan... ada teko ngan air kopi... bagus utk berjaga lewat.. tapi limau dlm pinggan tu ko anggap macam kuih le ye... itu aje yg dpt aku hidangkan untuk ko... nak buat kuih x reti sebab aku.....aku.. rock!! ahak ahak... rock mana reti buat kuih, makan limau ngan air kopi baru ROCK?!..


Tapi mlm ni aku sayu sikit.... sebab sambil update blog ni, aku pun layan radio sinar.fm skali... banyak lagu slow rock plak... jadi mood pun kena match le...


Oh ye! amacam post tebaru ni... ngam tak? rasanye x tukar dah cuma solek sikit2 aje.... kasi meletop lg... pas ni aku nak penuhkan content nye plak...


dah le aku nak blokwalking jap... utk korang yg menjenggok...jemput le minum kopi secawan...ahak..ahak..ahak...!! chow.

No comments:

Sudoku