Apo Kono Eh Jang.!!

Monday, December 28, 2009

nuff yG baik

nuff yg baik..... aku rasa nuff ni satu tool yg menyatukan blogger2, pasal ko nuff suma blogger bersatu dan menyatu, saling sahut bersahutan...ye tak? pasal nuff gak kite dpt kongsi cite dan pengalaman.... dan yg syok nye dpt habuan..... ahak ahak ahak

nuff yg baik... ko bukan je pelengkap blog, malah sumber inspirasi blogger2 utk blogwalking. tanpa ko nuff, sepi dunia blog ni.... tapi apsal ko x slalu ada, kejap ko dtg, jap ko pergi...macam iklan biskut...
Pendek kata, suma blogger sayang kat nuff ni..... ada yg sekali ganda, 2 kali, malah 3 kali ganda sayang pun ada... tak caya cuba korang blogwalking, kat aku setakat ni cuma 2 kali je.... pada nuff, mari kita sama2 beri support???!!!
buat ko nuff, telah aku siapkan sebuah puisi:



nuff....
kehadiran mu membawa erti,
hilang mu buat aku kena zzz,
kerna kau.. kuselami laman sepi,
Untuk ku cari sinarmu berseri,

nuff...
datangmu ku nanti,
pergi mu kucari,
datanglah berpaut ke laman ku,
di situ kawan ku menantimu,
nuff...
hujani lah laman ini,
suburkan benih-benih yang kusemai,
ku kutip hasil mu lumayan,
dalam kegelapan mencari kedamaian.
Untuk mu nuff...
esok akan ku tunggu lagi,
mencari kebahagian sejati,
bersama mu.. kita layari dan layari..
agar kau dan aku... kita akan kekal abadi.....nuff!

HIDUP NUFF UTK BLOGGER!!!!!!!!

8 comments:

Kaizo Teddy said...

ya..hidup nuff utk kayekan blogger...saya sokong!!...jom klik2..

Solehah said...

hehe...hidup jgk..

bellar0ssa said...

ok.aku suke puisi nuff ko yg mmg xleh blah.hehe.

Mario said...

ok ok ... puisi?erkkkkk... kenyang pulak aku bc puisi ko ni... huhu

Noor Azman b. Bujang said...

Lain taun aku wat puisi lain plak....

NiNa' said...

nuff nufff

cryingangel said...

ni kalau ade anugerah puisu buat nuff bagus gk ni...kena wat conteast mencipta puisi buat nuff...hikhik

Noor Azman b. Bujang said...

contest jgn x contest.... siapa kalah earning dia kite kebas.... ahak ahak..

Sudoku