Apo Kono Eh Jang.!!

Thursday, July 29, 2010

hilang deria...

Haiiiii.... pekabo blogger22 se M'sia.. yg singgah cni je la.. haku kt cni ok je... sibuk22 gitu22 je.. biasa laa.. dlm kehidupan ni.. mana ada yg flow nye ok je.. selalu nye akan berliku dan bercabang.. ye tak ??? sebenor nye aku nak bagitau pasal kesibukan urusan harian yg buat aku jarang update n3 ni... bila dh lama tak update ni.. aku rasa cam dh hilang deria meng-update... bila nak mula ni rasa kekok je.. apa cite nak sumbat ni... apa-apa je la ye...


Cuba korang pikir.. sebab keje.... aku dah 7 bulan tak balik kampung.. last aku balik awal bulan 12 lepas.. tu pun seminggu je.. ish ish ish.. klu ikut jadual keje aku le.. nampak nye tahun ni bukan tahun utk bercuti le gamak nye.. lepas satu keje.. dtg satu keje lain.. lepas satu projek dtg lg 2 projek.. gitu le.. bulan 4 tu aku ada beli set pancing baru.. ingat nak try le kt Kuala Pahang... hampeh !!! .. ptg smalam bila aku tengok set pancing tu.. dah naik sawang dah.. nampak nye lelabah je la yg rasmikan set pancing aku tu..

Tapi apa pun kena redha je kan.. kita kena pikir positif... mungkin tahun ni tahun rezeki utk aku agak nye.. sbb tu tak putus22 keje aku dpt...

Ye tak ye gak.. dlm sibuk22 ni sempat gak aku menukau template blog aku.. ahak3x.. tengkiu pada mario sbb tunjuk jln.. tengkiu bro !!!!!!

Adus.. letih nye.. cam dh panjang berjeler je aku taip ni.. dah la ye.. kita gi singgah22 tempat org plak.. zassssss !!!

2 comments:

ape2 jer said...

black mesti masyuk ni jgn lupo belanjo den wehh ekeke

Black: said...

ok settttttt....

Sudoku